Konferences

Konferenču zāles

Ja organizējat Liepājā svinības, konferenci, semināru vai prezentāciju, plānojat valdes sēdi vai darba intervijas, viesnīca „Amrita” piedāvās pašas piemērotākās un mūsdienīgākās telpas veiksmīgai pasākuma norisei. Ņemot vērā Jūsu plānotā pasākuma norises veidu un dalībnieku skaitu, piedāvājam vairākas konferenču telpas ar dažādu dalībnieku skaitu.

Jēkaba halle

Konferenču centrs „Jēkaba halle” vienlaicīgi spēj uzņemt līdz 200 konferences dalībniekiem. Telpas ir aprīkotas ar…
Maksimālais personu skaits: 200
Telpas platība: 150 m²

Jēkaba lobijs

Jēkaba hallei blakus esošais „Jēkaba Lobby” ar dienasgaismas apgaismojumu ir piemērots gan plānotajām kafijas pauzēm,…
Maksimālais personu skaits: 60
Telpas platība: 70 m²

Jēkaba 1 zāle

Ja plānojat pasākumu ar dalībnieku skaitu līdz 80 personām, piemērota būs „Jēkaba halle 1”, kura…
Maksimālais personu skaits: 90
Telpas platība: 80 m²

Jēkaba 2 zāle

Ja plānojat pasākumu ar dalībnieku skaitu līdz 70 personām, piemērota būs „Jēkaba halle 2”, kura…
Maksimālais personu skaits: 80
Telpas platība: 76 m²

Kluba zāle

„Kluba zāle” vienlaicīgi spēj uzņemt līdz 40 dalībniekiem teātra veidā un tā būs lieliski piemērota…
Maksimālais personu skaits: 40
Telpas platība: 43 m²

Banketu zāle

„Banketu zāles” greznais interjers ir piemērots gan semināriem, gan arī lietišķām vai svinīgām pusdienām un…
Maksimālais personu skaits: 32
Telpas platība: 41 m²

Kafijas pauzes un
ēdināšanas pakalpojumi

Viesnīcas „Amrita” restorāns „Oskars” ar prieku parūpēsies par kafijas paužu, pusdienu un vakariņu servēšanu konferences dalībniekiem. Ņemot vērā viesnīcas restorāna menedžmenta pieredzi semināru, konferenču un banketu organizēšanā un apkalpošanā, pēc Jūsu pieprasījuma sagatavosim individuālu piedāvājumu Jūsu plānotajām kafijas pauzēm, pusdienām un vakariņām, ņemot vērā Jūsu vēlmes un plānoto budžetu.

Viesnīcas istabas
konferences dalībniekiem

Gadījumā, ja plānosiet Jūsu organizētā pasākuma dalībnieku izmitināšanu, piedāvāsim īpašas cenas četrzvaigžņu viesnīcas “Amrita” viesu istabām konferences norises dienās.